suragungor Kızlar Asil ismine karar verdik ama yanina ikinci bir isim ariyoruz uyumlu olsun soylerken ikisini rahat soyleyebilecegimiz bir isim ariyoruz onerilerinizi bekliyorum 🌸
suragungor priencessgirlmom esim asil han istiyor ama net olamiyorum cok sert mi oluyor diye dusunuyorum asil aren de cok guzel oldu tesekkur ederim 🌸
suragungor LadyX asil efeyide cok begeniyorum soylemeside cok guzel oluyor ama kardesimin cocugunun ismi efe diye elemek zorunda kaldim 😂
priencessgirlmom suragungor Asil Aren de Asil Han da güzel Asil handa ağır değil ismi gibi gayet asil bir isim oluyor 🌸🤗
suragungor Kizlar oneriler icin cook tesekkur ederim valla cok guzel fikir oldu banada saglikla dogsun insallah bebislerimiz🌸
krizantemmm Gokturkmom_ Göktürk çok güzel bir isim bir oğlum var ismi alparslan ikinciye gebeyim erkek olursa Göktürk istiyorum ama çokmu ağır olur bilemiyorum 🥰
Gokturkmom_ krizantemmm Oğlumun adı göktürk ben alıştığımdan mı bilmem hem ona yakıştırıyorum hemde ismini çok seviyorum
krizantemmm Gokturkmom_ bende çok beğeniyorum ilk oğlumun ismiyle de uyumlu olduğunu düşünüyorum çok hoşuma gidiyor çok asil karakterli bir isim
suragungor Gokturkmom_ esimde göktürk cok istiyordu polis kendisi cevresi fazla siyasi olur ilerde sorun yasarsin dedi diye uzulerek vazgecmisti Asil Göktürk cok guzel oldu bugun tekrar bi soyleyecegim 😂