ney101_ aakn yok zaten biz mesafe koymadik tam empati yapamasamda üzüldüğünü anlıyorum.Sadece ona karşı nasil davranmaliyim da onu uzmemeliyim onu bilmiyorum.Size bu durumda nasil davranilmasini istersiniz mesela