7 aylık hamileyim .toplamda 4 kilo almışım . Doktora kontrole gittim. Benden kan tahlilleri istedi her şey yolunda sadece insülin direncim sınır 2.5 benim 3 çıktı . Bana demediğini bırakmadı . Sen insülin hastasısın senin ilaç kullanman lazım bir de utanmadan 4 kilo almışsın diye seviniyorsun senin bu aya kadar 15 kilo vermen lazımdı dedi. Ben şok oldum eşimde yanımda çok üzüldüm . Çünkü ilk gebeliğimde 23 kilo almıştım bu 4 kilo bana normal geliyordu . Sonra bana insülin için ilaç yazdı ben kullanmak istemediğimi diyetle bu değeri düşürebileceğini söyledim. Sen diyet yapamazsın, boğazını tutamazsın baksana 4 kilo almışsın dedi. Doğurduktan sonra gider tüp mide ameliyatı olursun dedi. Ben sinirlendim siz benimle eşimde yanımdayken bu şekilde konuşamazsınız dedim. Sizi daha da tercih etmem dedim. Sonra dahiliye doktoruna gittim ilacı ve değerlerimi gösterdim. Sakın bu ilacı kullanmayın bebekte sakatlık yapar dedi. Kan şekerleriniz hepsi iyi , insülin değeriniz abartılacak kadar değil dedi. Sonra üzerine 2 tane kadı. Doğum doktoruna gittim ikisi de gebelik şekerin yok ve bu ilacı kullanma asla önermiyoruz dedi. Ben şok oldum. Bana hakaret eden ve bu ilacı yazan doktora geri gittim onunla tartıştım. Bebeğim senin yüzünden sakat kalabilirdi dedim . Ve emin olmak için dahiliye kadın doğum derken 15bin tl de öyle param gitti onun yüzünden . Kadın bir de suçlu değilmiş gibi hala bana diyor ki sen benim 30 yıllık tecrübeme güven kullan. Yoksa kan şekerin. 200 e çıkar bebek karnında ölür beni hatırlarsın dedi. Şikayetçi oldum hem doktordan hem de hastaneden . Hakkım asla helal değil.