edayyyy ben 2 ocakta yumurta takibine gidicem doktor çatlatma iğnesini de yanında getir dedi duruma göre iğneyi vuracak aşılama düşünüyoruz ama araya haftasonu giriyo anca pazartesi eşim numune verebilir. O iki gün beni biraz geriyo ya kaçırırsak diye ama bilmiyorum ya nasip inşallah güzel şeyler olur da ben de yazarım buraya ☺️