AslanEge ayriyetten bir konuya daha değinmek istiyorum, bu fetal dna testini çok fazla gözümüzde büyütüyoruz. En yakın dostumun ilk bebeği genetik rahatsızlıktan dolayı alınmıştı, ikinci bebeğinde bütün tuşlara bastı başta fetal yaptırdı temiz çıktı güya. Sonra detaylıda bebeğin ağır engelli genetik hasta olduğu belli oldu. Doktor hiç mi baktırmadın bu bebeğe demişti fakat kız fetal dna dan tut amniyosenteze kadar herşeyi yaptırdı. Bütün tuşlara basmıştı. Yani demem o ki fetal dna diyip bütün genetik hastalıklara bakmıyorlar bi down bi trizomi türlerine bakıp üstünü örtüyorlar