Sila1245 aynı şeyleri hissediyoruz seni o kadar iyi anlıyorum ki. 36da başladı yalancı sancılarım hatta bi ara NsT de sanncılarım çıktı ama açılmam yokmuş😒 38+0 ım sancıya dair bi gram bişey yok😒 çömelip kalkıyorum,sıcak su ile duş alıyorum,hurma yiyorum banamısın demiyor. Uyumak zor,sürekli tuvalet, şişkinlik,ödem o kadar yoruldum ki.38 haftayı geçirdim de şu 2 hafta hiç geçmiycekmiş gibi geliyo