Sila1245 Kızlar nasıl gidio son haftalarinizz yaa ben artikkk çok depresyonlardayimm herkezin beni doğuramadi die konuşması onlari geçtim 😔 nefes alamamak uyuyamamak Wc den cikamamak yedigim yemekden tad alamiyorum artik suni bile verseler raziyim ama halen cati muanesi yapmadilar bana belirtilerim 37 haftada daha coktu suan hic b belirtim yok doguramica sanirim 42 ye kadar programda son 9 🙄
Dezehs Sila1245 daha erken cnm 2 haftan var 40 olmasina ben 42 haftalik doğum yaptim sağlıcakla gelsinde kendi.sancini bekle hemen suniyi dusunme bence
Senaamomm Sila1245 bende aynı canm geçen hafta yapmıştı bana doktorum çatı muayenesini açıklık yok dedi bekliyoruz
Batuhan2001 Sila1245 aynı gün aynı korkular,yarın kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek.iyi geceler
Sila1245 Batuhan2001 bende carsamba gidicem bakalim🙄 korku fln da kalmadı heycanda kalmadi hic bişey yok🙄
Zeynepkadas Sila1245 bnde bilmiyorum valla canim son gün cuma gunu dedi doktor 🤦♀️ cuma gunune kadar gelirse iyidir gelmese cuma gunu suni sanci verilecek🤷♀️
Dezehs Sila1245 bence bebk ne kadar kalsa onun.gelisimj icin daha iyi benim hic belirtim yokken gece birden.baslayan ve.iki saag gelen.sancilarla doğum yaptim gece 2 de sancim basladi 5 te bebgim dogdu
Sila1245 Dezehs ne kadar kalsa onun gelisimi icin iyi degil dusuncesine biraz katılmıyorum canim son haftalarimiz kordon dolonma olasiliği var artik ve kakasini da yapabilir icerde onu da yiyebilir risk zamani gelince gelsin bence😔