niiiii devlette doğum yaptım imkanın varsa ve güvendiğin hastane kesinlikle özel i tercih edebilirsin son anda suyun azalmış diyerek aldılar hem ozle hem devlette gidiyordum kontrol e içeriye tek başıma girdim korku bi taraftan ebelerin kötü tavrı doğum a doktor kendisi girmiyor o ayrı ben sırf stresten acilmam 7 cm de kaldı sezaryen doğuma geçmek durumda kaldım simdi ikinci çocuğuma hamileyim özelde yapacağım doğumu imkanın varsa özel e de bi görün derim