niiiii Devlette veya özelde nerde doğum yaptınız. Doğum şekliniz nasıldı. Kısaca yaşadığınız şeyler size olan davranışlar hakkında bilgi verir misiniz
queenofrose niiiii ben ilk çocugumu özelde doğurdum. Bunu da öyle yapmak istiyorum. Devlet hastanesinde normal bi muayenede bile içeri alınan diğer hastalar, doktorların baştan savması beni sinir ediyor. Özel ilgi istiyorum dıyosan özel 😁 bi muayene 15-20 dakika sürüyor. Aklındaki herşeyi sorabiliyosun. Paranla ilgi satın alıyosun gbı düşün 😄
momyy280_ niiiii ilk doğumumu özel hastanede sezeryanla yaptım ilgi alakadan dolayı çok memnun kaldım şimdi ikinci doğumum hem özel hem devlet perinatolojide takipliyim ama riskli bir gebe ve başka sağlık sorunlarım dolayısıyla yine sezeryan olacağından mecburen beni tanıyan bir doktorla Özel hastanede yapacağım
yigit211 niiiii 2 tane normal doğum yaptım ikisi de özel de oldu farklı hastanelerde ilkinde epidural normal doğum yaptım çok rahat geçti 2.doğumum ilkine göre daha zordu ama epiduralin yaptığı bel sırt agrılarım olmamıştı
niiiii queenofrose orası öyle bende özelde çalışıyorum para varsa iş var ilgi var. Para yoksa telefona bile zor bakıyoruz. Ama normal doğum istiyorum bir bahane ile sezeryan yapmazlar demi özelde
niiiii momyy280_ bir de özellikle sezeryan olanlara sormak istiyorum. Eğer riskli gebelik değilse bir doktorun mu sezeryan demesiyle karar alıyorsunuz. Bana bir doktor böyle dese galiba 2 3 doktor daha gezerim
arzutmz İlk doğumumu özelde yaptım,sezaryendı. ikinciyi de özelde yapıcam. İlk gebeliğimde iki kere muayene, tahlil vs için devlete gitmiştim gelen giden azarladı. Hayat ve gebelik zaten yeterince zor, bir de milletin azarını çekemem diye özel 😬🙃
niiiii yigit211 bende özele gitmek istiyorum ama rant sağlayıp daha fazla para kazanmak için bir bahane ile normal olmuyor diyerek sezeryan yaparlar mı öyle şeyler oluyor mu acaba özellerde
yigit211 niiiii yok valla ben ilkinde sezaryen olacaktım korktuğum için doktorum hastane personellerine kadar yalvar yakar normal doğuma ikna ettiler 2.de farklı il farklı hastane hiç sezayen mi olsa falan asla duymadım doktorlar normal doğumu destekliyor artık
queenofrose niiiii yapabilirler ☺ özelinde o sıkıntısı var. Güvenemiyorsun. Fazla yetkiyi. Gereksiz bir para çıkışı. Ama şöyle olabilir. Özele gidersin. Ama baktın birşeylere zorlanıyorsun. Devlet hastanesine muamele olacagım diyebilirsin. Biraz ayık olmak gerekiyor
Ceku256 niiiii doktoruna göre değişir. Benim doktorum normal doğum yanlısıydı hatta ben sancı çekerken eşime kapıda sona yaklaştığında sancıları şiddetlenecek sezaryen isteyebilir. Her şey şuan normal doğuma çok müsait ben sezaryen doğum yapmasını istemiyorum onu normal doğum için motive edin yanında olun falan demiş. Ama aynı hastanede farklı bir doktora bir arkadaşım tamamen keyfi yani hamilelikten sıkıldım diyerek 37. Haftada sezaryen oldu 🤗
momyy280_ niiiii ilki erken doğum olduğu için acil sezeryan oldu normal doğumu denedim ama açılmam olduğu halde kızım çok küçük olduğu için kendini itemedi üstünden 2 yıl geçtiği için şimdi yine sezeryan olmak zorundayım ama ilkinde çok sıkıntı çekmedim bunda da problem olacağını sanmıyorum
kubos_ niiiii ben şehir hastanesinds normal doğum yaptım 4 hafta önce. Şartları iyi aslında doğumhanesinde tek kişilik doğum odaları var pilates topuna kadar her şey vardı özelden farksızdı sadece ebeler biraz sorunlu iyi ebeye denk gelmek gerek
niiiii kubos_ eşinizi alıyorlar mı içeri ve sancı beklerken hareket etmenize izin veriyorlar mı ebeler nasıl davranıyor ki
kubos_ niiiii kadın refakatçi alıyorlar benim annem doğum anına kadar yanımdaydı. Ben sancı çektiğim süre boyunca nst ye bağlıydm o yüzden hareketlerim kısıtlydı sancılsrı karşılaysmsdım. Ebenin iyisine denk gelmekten kastım da şu doğumhanedeki süreç boyunca yarım saatte bir açıklığımı kontrol edip gittiler 9 cm’e kadar açılmam oldı 9 cm’den sonra iki suni sancı verdiler kendi sancım olduğu halde ve o açıklıpa rağmen ebeler yanımda durup beni yönlendirmedi sancı gelince ıkın diyip gittiler ben nasıl ıkınacağımı bile bilmiyordm ilk doğumum çünkü. Ta ki bebek kanala sıkışıp oksijensiz kalınca odaya toplaştılar vakumla çıkardılar 🥲
niiiii kubos_ geçmiş olsun biraz olumsuz bir anı olmuş ama önemli olan bebeğin sağlığı. Bende annemden çok eşimi istiyorum yanımda hem ne çektiğimi görsün de az değer bilsin diye😁hem de annemin yanında sancı çekip rahat rahat hareket edemem doğuma giderken sadece haber vermeyi düşünüyorum yanıma gelsinler istemiyorum. O yüzden özelde daha fazla ilgilenirler diye tahmin ediyorum ilk doğumun tecrübesizliği olunca malum başımıza ne gelecek bilmiyoruz
kubos_ niiiii bende isterdim o an eşim olsun hem onun varlığı bana daha da güç verirdi hemde ne çektiğimi görürdü 😁