Yalinn8 rabiabzdmr uygulamadan ziyade dr unun senin gidisatina gore karar vericegi bise o ama genellikle 30 dan sonra 2 haftada 1 cagiriyolar
Hfz_baskurt rabiabzdmr cok erken söylemiş canim. Ben 33 haftalığım, bana iki hafta da bir gel dediğine rağmen gitmeyi düşünmüyorum gereksiz olduğunu düşünüyorum. 1ayim dolsun gitmeyi düşünüyorum açıkçası..