pembeayakkabilikiz soleill biz kızımıza Eflin yada Miray koyacagız ama ablası Eflin istıyor bastan beri soruyorum😃 sanırım hastane odasında son kez soracağım yıne Eflin derse Eflin koyacagız 😃
Melike3506 soleill metehan, alparsla, kağan gibi öztürkçe isim koymayı düşünğuoruz ama daha tam karar veremedik
soleill pembeayakkabilikiz miray benim de cok hosuma gidiyor duru bir isim 🌸 ama eflin de guzelmis anlamı neydi acaba
pembeayakkabilikiz soleill zarif güzel anlamında ☺️ cennete açılan kapı vs yazanda var ama ne kadar doğru onu bılmıyorum doğru olmayabjljr bu tam araştırmadım daha 😃
soleill Melike3506 ben de erkek annesi olacagım ama o kadar zor ki isim secmek🫣 alparsları ülkenin yarısı koydu cok begenirdim önceden ama metehan da hep favorilerimdendi gel gör ki suan hicbiri icime sinmiyor🤣
priencessgirlmom soleill bir kızım var Eflin Ece 🌸şimdi ikinci olucak ama isim fikrim yok hiç konuşmadıktan 😂 sadece aklımdan geçenler Elizan,Eliz,Doğa,Alara 💕
soleill priencessgirlmom eliz güzel uyum acısından belki iki isim istiyorsan ela eklersin yanına ya da eliz alara 🌸 ortalık karışıyo böyle böyle🤣🤣
Melike3506 soleill erkek ismi seçmek gerçekten zormuş. Ya ben öyle az kullanılan isim aramıyorum öztürkçe olsun anlamı güzel olsun yeter 😊
Frhnemkli soleill @priencessgirlmom bak kızımın ismi ELİZ EFNAN uyumu güzel aslında kızıma adaş olur belki😅🥰
soleill Melike3506 vallahi ben de şöyle kapı gibi bi isim olsun diyorum ama kararsız annesi yüzünden sonunda isimsiz kalmazsa iyi hahahahaha
Melike3506 soleill hahahaha yani benim istediğim isimler belli de eşim olabilir diyor mırın kırın ediyor bakalım en son neye karar vercez 😂
soleill balbebek2226 amanın nasıl olurr sizin bebis nazlı cıktı desene😅 doktorun hic mi tahmini yok yaa cok tuhaf🤣
balbebek2226 soleill kuzu 2 doktor kız biri erkek dedi en son 3-4 gün önce kız dediler bilmiyorum bekliyorum detaylıyı😅bi oğluşum var adı Kayra kız olursa Nil erkek olursa Karel istiyoruz bakalım😂😂
soleill Moz ya eşim de sarp cok begeniyor ama kafam cok karıısyor benim kararlıysan koy gitsin kararsızlık cok zor cunku😅