DefneAnnesi2307 butterfly4 Çok şükür bende oyle olmadı Bir an önce saklanmayı bırakır da annesini çok merakta birakmaz işallah meleğiniz😊
Fatmaa123 DefneAnnesi2307 aa aynıyız canım benimde oglum olacak Rabbim nasip ederse inş bel agrısı cok oluyor bendede
seyma281015 DefneAnnesi2307 16+3 🥰 bende özel bölgemle ilgili sıkıntı yaşıyorum. Bazen ordan bişey çıkacakmış gibi bir his yaşıyorum yani yürürken bile kasılıyorum. Sanırım yorulduğum zaman oluyor. 2 gün kaldı randevumuza doktora söyleyeceğim