DefneAnnesi2307 16+5 oldum nasip olursa bir prenses annesi olacağım 🙏🙋♀️ Bu aralar minik minik bel agrım ve bacaklarımda çekilme gibi durumlar oluşmaya başladı.Geceleri daha da o ağrıyı hissediyorum Sizler de durumlar nasıl ?
Series26 DefneAnnesi2307 15+6 yım sayılırmıyım 🤣🤣🤣🤣 gerçi ultrasonda 16+2 çıkıyor ama olsun ben genede sat a göre sayıyorum ☺️☺️☺️☺️ Bel ve karın agrısı yaşıyorum tabi sık sık kasık agrısıda 😁
Eda0509 DefneAnnesi2307 benim meleğim de 16+4 oldu 😊😊 benimde gece çok sola dönük yatınca kalçam bacağım çok ağrımaya başladı. Sağa dönüyorum geçiyor ağrı sonra sağ tarafım ağrımaya başlıyor. Şuan tek şikayetim bu 🙈🙈
DefneAnnesi2307 Series26 Bazı doktorlar normal de olduğun haftaya göre 1 hafta düşük söylüyorlar ben 13 haftalık iken 12 hafta demişti 😊
butterfly4 @DefneAnnesi2307 16+0 olduk biz de, ben de özellikle ayakta kalırsam belim ağrıyor baya, bir de son zamanlarda kasıklarım da ara ara batma ve ağrı oluyo
DefneAnnesi2307 butterfly4 Benim de aynı oluyor şan ağrıdan uyuamıyorum mesela 😏 Cinsiyeti ne bebişinizin ?
DefneAnnesi2307 Eda0509 Ben de hep öyle demek ki 16 haftalıkta şikayetlerimiz aynı neyse artij meleklerimiz için değer 😊 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip eylesin 🙏
Series26 DefneAnnesi2307 bakalım bizde normale göre 3 gün önde gidiyoruz 😅 insan düşünüyor erken falan dogmasa bari diye 🤣🤣🤣
Yasminnn50 DefneAnnesi2307 bizde kızımla 16+5 olduk ara ara giren kasık agrısı var. O da normaldir heralde
DefneAnnesi2307 Yasminnn50 Evet rahim genişliyor çünkü ondan olur tedirgin olma yani canım ama tabi yine de doktorana danışırsın
butterfly4 @DefneAnnesi2307 ay sormayın bugün doktor randevumuz vardı, asla dönmedi göstermiyor, doktor da bekledi beklediiii umudu kesince bıraktı dönmüyo dedi,ne zaman öğrenicez bakalım
DefneAnnesi2307 butterfly4 Çok şükür bende oyle olmadı Bir an önce saklanmayı bırakır da annesini çok merakta birakmaz işallah meleğiniz😊