ronyy Aaa aynı gün öğrenecekmişiz İnşâAllah. Benim de ilk hamileliğim. Hamileliğimin başında tuzlu, ekşi şeyler canım istiyordu. Şimdi karışık. Benim canım özellikle etli yemekleri çok fazla çekiyor. Doktor geçen hafta kız gibi duruyor ama tekrar gel dedi. Pozisyonu sakindi bebişin. Bu sefer bir şeyler yiyip, çikolata fln yiyip gideceğim İnşâAllah. Hadi hayırlısı. 💕