Deniziimmm Eminekazar doğrudur hayırlısı inşallah Gönül ister her iki meyveden de tadalım ama rabbimin hikmetinden sual olma nasip kısmet sağlıkla gelsin inşallah 🙏😊
Eminekazar Deniziimmm daha ikinciymis yaparsın Rabbim nasip.ederse 3. 'yu belki birgün 😊 benim ilk daha ikinci de umarım kız olur onunda tadına bakarım 😊
Deniziimmm Eminekazar inşallah canım yok rabbim olmayna nasip etsin inşallah düşünmüyorum açıkçası bana kalsa tek çocuk yeterliydi oğlum çok istedi kıramadım daha fazla 😊
Deniziimmm [url=https://hizliresim.com/qdD0ER][img]https://i.hizliresim.com/qdD0ER.jpg[/img][/url] burda 11 haftalıktı ailem kız dedi hep 😊😊😊
Nily Deniziimmm kalp atıslarına dikkat et. Eğer aralıklı çizgiler varsa erkek. Büyük hıZlı ciZgiler varsa kız oluyor:) Benim kızın kalbi pat küt hıpızlı atıyordu😀
Deniziimmm Nily onu hiç demeyin biz bugün farkettik hatta şimdi emin olmak için eşime sordum dediğiniz gibi çok fazla ses ve kalın aralıklar ile çizgiler vardı 😊
Deniziimmm Deniziimmm ben çok dikkat etmedim ama ikinci gitmem de dikkat ederim inşallah kesin erkek ise net söylerler ben biraz tez canlıyım😊
Nily Deniziimmm video gorebilseydim daha net söylerdim. Bu sekilde 3 arkadasıma dogru cinsiyet tahmini yapmıstım😂😂😂
Deniziimmm Nily mutlaka yazarım inşallah hayırlısı olsun 😊🙏 video çekmedim açıkcası...tşk ederim yorumunuzdan dolayı 🤗