Deniziimmm Tugbakaya emin ve kesin değil ama erkek gibi ama net değil dedi alışveriş yapma dedi açıkçası
Tugbakaya Deniziimmm erkektir o zaman kuzum bize de 12+1 de erkek demişti bugün 14+5 te tekrar gittik %99 erkek dedi
Deniziimmm Tugbakaya bende 15+2 de tekrar gidicem inşallah herşeyi güzel dedi şükür hayırlısı inşallah 🙏😊
Deniziimmm Eminekazar 😊 çoğunluk erkek dedi 😊 oğlum çok istiyordu sanırım duası kabul oldu 15 yaşında oğlum onun 3 sene ikna etmesi ile karar verdim ikinci çocuğa 😊😊
Eminekazar Deniziimmm sağlıkla al kucağına inşallah.. 😊👼 ultrason resimlerinde erkek bebekler daha belirgin oluyor sanırım ne kadar erkek bebek gördüysem hep daha belirgin kız bebeklerde ultrason resmi daha bi belirsiz duruyor c9k ilgimi çekti benim 😊
Deniziimmm Eminekazar doğrudur hayırlısı inşallah Gönül ister her iki meyveden de tadalım ama rabbimin hikmetinden sual olma nasip kısmet sağlıkla gelsin inşallah 🙏😊