barbies Esnsntrk geçecek canım benimde öyleydi o haftalar hatta bel ağrım daha çoktu ama şuan iyiyim çok şükür ama normalmiş bebek yerleşip rahim büyüdüğü için 🌸
gebeyimgebesin Kızlar benimde 4+1 beta çok güzel artıyor ama ne ağrı var ne sızı. Hafif göğüs hassasiyetim var o kadar başka hiçbişe yok. Ekim ayında bir kimyasal gebeliğim olmuştu o yüzden çok korkuyorum. Keseyi görüp kalp atışını duyaydım hayırlısıyla