bgmkn
Sağlıklı sıhhatli olsun inşallah. Çok iyi yapmışsınız bende ilk doktora gitmiştim kızamıkçık, mantar, smear, tiroit vs bakmışlardı. Folik asit önermişti doktor. Kansızlık vardı onu takviye ettim. Vücudumu o yönden toparladim.Birde ben kilo almıştım onun için diyetisyenle çalıştım bir süre. Sağlıklı beslenmeye çalıştım. Yumurta sperm kalitesini arttırıcı şekilde beslenme rutinimi oluşturdum ama yüzde yüz de düzgün beslenmedim kaçamaklar oldu.
İlişki sıklığıda 2 doktorda gün aşırı demişti adet biter bitmez 1 dolu 1 boş şeklinde geçirdik. 8 ay sonunda gebelik olmuştu ama ben hamile kaldığımı bilmiyordum sanırım olmayacak problem var diye düşünüp biraz saldım eşimde gitsin doktora demiştim gezdim tozdum yedim içtim kafam rahattı sonra eşim doktora gitti sperm testi verecektik birkaç güne bir baktım hamileyim saldığım ay hamile kalmışım 🥹
Benim 2 gebeligim oldu bu olaydan sonra devam etmedi gebeliklerim ama farklı durum bende şimdi kürtaj sonrası beklemedeyim tekrar bende gebelik icin kendimi toparlayacagım psikolojik olarak kötü olduğum için pek bir seye dikkat etmiyorum