bgmkn Merhaba kızlar uygulamayı yeni yükledim ve sabah Dr randevum var. Bebek istiyoruz ne yapmamız gerekiyor nasıl bir yol izlememiz gerekiyor gebelik için diye gideceğim. Ama korkum da çok Dr nasıl muayene eder napar diye ya
Elisa0110 bgmkn kan ister, vajinal muayene yapabilir. Hangi bölüme gidiyorsunuz. Bide ne kadar süredir bebek isteyip de olmuyor
Gks_01 bgmkn hiç korkma ben de ilk evlendiğimde bi sorun varmı ileride illaki çocuk düşüncemiz var diye gitmiştim . Bikaç tahlil ve ultrason muaynesi yaptı korkulacak birşey değil ve önerilerde bulundu
Gokturkmom_ bgmkn Çok iyi yapmışsın 🌸 Gebelik öncesi gitmek insanın içini rahatlatıyor. Genelde muayene oluyor, gebelik öncesi bazı kan testleri istiyorlar, folik asite de bakılıyor ve başlatılıyor. Korkulacak bir şey olmuyor, rahat ol 🤍
soleill Cok iyi yapıyorsun ben de gitmistim hamilelik dusunurken. Folik asit baslatır sana muhtemelen eksik vitaminin varsa takviye verir (demir mutlaka başla bence mümkünse iğne versin depoların durumuna gore) bir de sürüntü alabilir smear icin. Ultrasonla da yumurtalıklarına bakar :)
sevacano Elisa0110 bgmkn ben de gitmişdim smeer testi fln yaptılar sonuç iyi ama tiroidlere de baktırın çok önemliymiş ben hamıle olduktan sonra öğrendim çok yüksekti hamile kalmayı bile zorlaşdırıyor
bgmkn Gittim hallettim dediğiniz gibi ultrasonla baktı muayene de korkulacak bir şey yokmuş ,içim rahatladı.
cilekokulum00 Selam kızlar gebelik son regl çıkış günündenmi hesaplanıyor yoksa regl başlangıç tarihindenmi
erikarpuz bgmkn alttan muayene ediyorlar genelde yumurtalık görünümüne bakmak için, folik asit veriyor vitamin bakıyor rutin olarak bunlar var doktora gitmekle iyi yapmışsınız insan daha rahat ediyor ben ilk gebeliğimde hiç düşünmemiştim pişman oldum açıkçası
Yarenkocaak bgmkn gebelik öncesi diş muayenesi yaptırabilirsen yaptır canım sonrasın da acı çekme, çok fazla müdahale edemiyorlar. Ben yaptirmis şükür diş sorunu yaşamadım.
cilekokulum00 @erikarpuz tşk ederim canım son reglm 18 kasımdı ozaman şuan 6 haftalık olmuşumdur iki hafta once doktora gittm kan verdim betam 529 cıkmıştı ama kesem gözükmedi erken olduğu için sanırım doktorda bir kaç gün sonra tekrar kan ver betam 1000 üzeri olursa randevu al gel dedi ama randevuma daha bir hafta var çok gec olurmu acaba
bsrelif bgmkn kan değerlerine vitaminlerine özellikle b12, folik asit ve d vitaminine baktır muhakkak. Benim arkadaşımın kan değerleri çok düşük olduğu için bebeği tutunamadı.