Ben günde 1 paket hatta bazen daha fazla içen biriydim. En çok korktuğum da hamilelikte sigarayı bırakamamaktı o yüzden önce sigarayı bırakıp öyle çocuk yapmayı düşünüyordum ama tahmin ettiğim gibi olmadı sigarayı bırakamadan hamile kaldım. İlk öğrendiğim gün bir kaç tane içtim tam idrak edemediğim için. Ertesi gün direkt kestim benim için çok zor oldu. Ve çok stresli sorunlu bir hamilelik geçiriyorum öğrendiğimden beri eşimin ailesi yüzünden onlar da konuşmuyorum hatta. 6 aylık hamileyim ve bu zamana kadar 4 5 tane falan içmişimdir oda aşırı sinirli olduğum zamanlar sonrasında tabi pişman oldum. Hâlâ alışamadım aslında canım sürekli sigara istiyo benim için çok büyük bağımlılık ama Allah onun sabrını veriyor. Daha gözlerini bile açamayan küçücük bir bedeni o dumanla büyütmeye kimsenin hakkı yok bence. Benim çevremde de hamileyken sigara içenler oldu çoğu sağlıklı bazıları biraz sıkıntılı doğdu ama ne kadar sağlıklı olsa da illaki o bedene zararı olur yani belki ilerde bir hastalığı olur o duman yüzünden. Bize bile zararı olan şeyin küçücük bedene zararı olmaz mı? Her şeyin kafada bitmesi lazım bence. Hepimiz çocuğumuzu düşünerek hareket etmeliyiz. Sonuçta onu dünyaya getirmeye biz karar verdik güzel bir şekilde de bakmakla yükümlüyüz. Kimse sigarasızlıktan ölmez sırf bizim keyfimiz için de daha dünyaya bile gelmemiş birini sigara dumanının içinde büyütmek çok yanlış.