carolina07 Benim sadece ellerimde ve yüzümde çıkıyor çok rahatsızlık veriyor dudaklarımda falan var bıyık bölgemde var hipokort verdi doktor günde 1 defa sürebiliyorum ama faydası olmuyor İbrahim tatlıses gibi geziyorum ortada
Kitappsever_1 Nurcan63 kadın doğum kan tahlili aldı mi çünkü gebelik kolestazi da olabilir aynı durumu yaşıyorum benimki kolestaz
SedaNurMB Nurcan63 36+2’deyim ve sırf kaşıntı ve batmadan uyuyamıyorum. Doktora da anlattım bir çözümü yok diyor
biryolculuk Nurcan63 kan tahlilleri bize baktirin bence karaciğer enzimlerine falan doktora sorun söyleyin
zeynepkrky Nurcan63 benimde 2 3 gündür bel çevrem kaşınıyor görünürde birsey yok ama korkuttu beni uyuz vs diye Hastaneye gittiniz mi carsamba gunu kontrolüm var o zaman doktoruma söyleyeyim Şuan 12+4 teyim
aysenuratkrr Aynısını yaşıyorum şu an deli gibi kaşınıyorum hiçbir ilaç fayda etmiyor ne yapacağımı şaşırdım
xlarge Nurcan63 21 haftalık gebeyim bende özellikle geceleri çok kaşınıyorum kan mi vermem lazım bunun için
Nurcan63 Arkadaşlar içiniz rahat olsun ben hem dahiliye hem cildiyeye gittim uyuz değil. Hamileliğe bağlı hormonal cilt gerildiği için kaşıntı oluyor Muş. Değerlerim hepsi temiz çıktı bolbol su. Ve cilt sürekli nemlendirmek lazimm
Nurcan63 Bana cildiye doktorum hamilelikte kullanılabilen B sınıfı alerji habı verdi kasintimi o hafifletiyor rahat uyuyorum doktorumada danıştım oda guvenle kullanabilirsin dedi