sulekaraa ilk hamileleiğimi kırmızı kabarcıklar ve kaşıntıyla öğrenmiştim.Bazen hamileleikte hormonlar sebeyile kaşıntı olabılıyormus.O zaman advil iğne ve krem verdiler.ama çok az fayda etti.Sonra babam bendede oldu üç günde geçti dene dedi.aktardan elma sirkesi aldım sıyle seyreltip, kaşındıkça pamukla kompres yaptım.sirke biraz yaktı ama dayandım.Aradan yarım saat geçti bebek yağı uyguladım.Kremin geçiremediğini bu yöntem üç günde tamamen geçirdi.Deneyebilirsiniz sizde