smyynurdstn smyynurdstn yani bugüne kadar hep heyecanlıyım ha bugün ha yarın duymaz diye bugün böyle olunca bşrqz morqlim bozulmadı değil ama ümidim var inşallah haftaya sağlıklı şekilde duyucaz
Kubra381 nursenasu27 yaa maşallah Mucize gibi resmen 🌸🤲🏻 Benim de bat 3 Ocak tahmini Daha önce geç döllenme yaşadım 2 defa ama çok net hatırlamıyorum erken mi sizce kan tahlili için
Mapiamapia hurremintorunu adet gecikmemin 7ci gunu çubuk testte 2. Çizgi silik bir şekilde cikti sonra kan verdim düşük bir hcg ile öğrendim
Mapiamapia hurremintorunu daha sonra ilerleyen zmanda bebek son regl tarihime göre 1 hafta kucuk görünüyordu Dr gec dollenme olmus dedi o şekilde
Kubra381 Kızlar döngünün 33.günü dedim bi test yapayım ama negatif çıktı Geç dölllenme olsa bile çıkar mıydı
Kubra381 nononomolfix 2 defa Klomenle hamile kaldım ilki malesef düşük oldu ikinci hamileliğim sağlıkla ilerledi kızım 4 yaşında Kızıma kardeş olsun istiyoruz Geçen ay klomen kıllandım ama gebelik olmadı bu ay doktorum Femara önerdi hala adet olmadım yarın kan testi yaptırcam bar kı yok mu gebelik anlayacağız
nononomolfix Kubra381 haydi inşallah allah sevindirsin tez zamanda hamilesindir sağlıkla inşallah 🙏 ☺️
secennagihan Merhaba 6 gün geciktim dün sabah test yapmıştım negatif çıktı bugün sabah tekrar yaptım ilk 5 dk bişey çıkmadı bende negatif diye bakmadım bi daha 2 saat sonra falan bi bakıyım dedim çok hafif bi silik çizgi var sizce gebelik olabilir mi
nononomolfix secennagihan markası önemli burda konu aç markasına göre daha iyi bilenler vardır canım ben tam bilmiyorum ama markası önemli
Zeynepfasulye Kubra381 evet 36+1 olarak ben bebegi ilk başta geç gördük tabi o süreç zordu benim için ilk gebeligim ya boşsa diye sonradan görünce minik fasulyeyi çok mutlu olduk tabikide be ilk başlarda o sebepten gerideydi ama suan haftasına uygun herşeyi
Kubra381 Zeynepfasulye ya çok sevindim ☺️ Bişey soracağım 1 Aralık sat bugün döngünün 35.günü 2 ocakta gebelik testi yaptm negatif çıktı erken mi yapmışım testi henüz adet olmadım yarın kan versem artık kesin çıkar mı varsa yoksa
Zeynepfasulye Kubra381 ben test yaptım adetm bir gün geçmişti testimde o kadar silikki cizgi çıktı yok gibiydi hatta ama ben belki vardır diye kan verdim o gün 157 çıktı normalde daha çok çıkıyormuş beta
Canannnnn Meltem3461 benimde 12 gün geçti döngümün 43. Günündeyim ama negatif hep yarın kan verecem inşallah benimde geç döllenmedir
Meltem3461 Canannnnn inşAllah canım, ben 55. Günde testte pozitif gördüm 40 larda test yapmıştım negatif çıkıyordu
Zeynepfasulye Kubra381 20 üstü pozitif zaten biliyorsunuzdur bazen test yanlış çıkıyor yada eger geç işe teste çıkmama ihtimali yüksek birde bakalım hayırlısı olsun inşaAllah ❤️