Nerhabalar bende son adet tarihim 8 aralik bir buçuk hafta once evde iki test yaptim ikiside silik çıktı osonra doktora gittim kese görüldü ama bebek yok suan 7+4 pazartesi gunu yine kan tahlilleri için gittim doktor yine bakti yine kese var ama bebek yok dedi 10 gun sonra tekrar gidecegim her hangi bir kanamam yada ağrım olmadi ama doktor beni cok korkuttu bos gebelik olabilir diye böyle olup bebegi goren var mi benim hesaplarima gore suan 4+5 olmasi gerekiyor ama adet tarihime gore 7+5 ha birde doktor beta hcg hic bakmadi kaç onuda bilmiyorum