deletedmom43191 ay bilmiyorum ben de diş ağrısından muzdaribim. Grip oldum. Yüzümün bir tarafına iltihap vurdu. Gözüm falan hep ağrıyor. Ama şimdi farkediyorum ki diş ağrısı buna sebep. Halnuki çürük yok şişlik yok. Bir hamilenin başına gelebilecek en kötü şey. Önceki hamilelikte de olmuştu benim. Normal doğum bu diş ağrısından daha kolaydı. Antibiyotik neden ağrıgı kesmiyor anlayamıyorum.