Bendede aynı sorun çıktı 22 haftamda gittim perinatolojiye kalpte nokta kadar parlaklık görüldü dedi ilk doktor biraz kırıcı konuştu ama daha sonra özel bi perinotolojiye doktoruna göründüm oda korkulacak birşeyin olmadığını söyledi tek başına birşey ifade etmez diğer herşeyi gayet normal çıktı bebeğimin cinsiyeti kız çok korktum ama o korkum geçti şuan doktor bizim içimizi ferahlattı ama bazı doktorlar kötülük tellalı gibiler anneyi korkutuyorlar böyle doktorların yatacak yeri yok gerçekten de içinizi ferah tutun dua edin verende Rabbim sonuçta neyi bize layık görüp veriyorsa başımızın üstünde yeri var iki oğlum var sağlıklı şuandada 24 hafta oldum kızım olacak Allah’ın izniyle🤲🏻🙏🏻🌸