Nur1290 detaylı da benim de parlaklık çıkmıştı 2 kere fetal eko çektirdim çok şükür başka sorun çıkmadı. İkili ve dörtlü taramalarim düşük riskti , detaylı ultrasonda başka bulgu yoktu ..
Haftamda kontrole gittiğimde parlaklık geçmişti bile ben de aşırı stres yapıp ağladım sizi cook iyi anlıyorum ama 32. Haftadan sonra %90 i kayboluyor… Kötü şeyleri okudukça insan daha da kötü oluyor ama şöyle düşünün kalpte parlaklık olayını detaylı arastirdiysaniz 1000 örnekte 2 tane hasta çocuk var . Yani geri kalan çok şükür sagliklica kucağına almış
Bu ihtimal her sağlıklı gebelikte olabilen bir şey güzel şeyler düşünün (şuan 36 haftalığım)