Ada06 bende 18+1 haftalık hamileyim.maalesef ben çok kilo aldım çünkü ilk 3 ayımda düşük tehlikesi vardı.bi kaç kez kan gördüğüm için.doktor yat diyodu zaten progestan da bana ağır geldiği için sürekli yatıyodum.ama şimdilerde egzersiz yaparak o kiloları vermeye çalışıyorum ya da biraz daha kilo almamaya.karnım çıktı çok şükür oğluşumun hareketlerini hissedebiliyorum 😊🤗