Kubra381 bence adetten cok farkli oluyor aslinda ama insan istedigi icin her seyi ona yoruyor
Benim ikinci gebeligim olacak nasipse bir de dusugum oldu. bende en yogun belirti geceleri sıtma tutmasiydi ben direkt anliyorum sitma tutunca dusuk yaptigim ayda yasamistim
Reglden farklı olarak gogus agrisi daha erken basliyor bence ve kasiklarda arada bir vuran hafif sizlama oluyor . Yorgunluk ve sık idrara cikma
Cok benzer ama aslinda ayirt etmek mumkun
Hepimiz icin hayirlisi 🥰