Happymami dil_n aslında umudumu kesmiştim sadece kasık ağrım ve bel ağrım vardı acaba mı dedim yaptım sonra kan verdim 38 çıkmıştı
Hurricane Deletedmom_878 bence erken ya regl günü ya da reglden sonraki gün yapalım sizde bende bence en doğru sonuç o zaman çıkar. Belirtiniz var mı? Ben ilk gebeliğimde regl sancısı çok çekmiştim hatta oldum olacağım diyordum şimdi de öyle.
Deletedmom_878 Hurricane diğer gebeliğimde öyle olmuştu benimde bilmiyorum ki valla olumsuzluğa kapıldım hemen olsa silikte olsa çıkardı diye düşündüm