SevgibiR benim normal doğum pozisyonunda ve geçen perşembe gittiğimde doktor bebek iyice baskı yapmış kanala dedi 3 günden beride parça parça nişan geliyor hafif hafif normalde haftada birdi kontrolüm yani perşembeden perşembeyeydi bu sefer salı günü çağırdı kan testi istedi aç karnına gel dedi nst'ye gir herzaman ki gel dedi 😌