@Meliss- biz aslında ocak ayını değerlendirecektik 14 aralıkta bi kaçamak oldu 😅 o da sanırım yumurtlamanın en üst seviyesinde oldu 13 ünde can sıkıntına ovülasyon yaptım öylesine çizgi koyu renkti 15 inde yine yaptım çizgi hafif silikleşmişti çatlama gününe mi denk geldi noldu anlamadım 😂