Ben özele gidiyorum doktor doğum ebe doğum ayrı evet Maraş’ta diğer yerler nasıl bilmiyorum benim gittiğim hastanedeki ebeler tecrübeli ebeler devletten geçen ebeler falan var ve doktor doğum olsa bile sizinle son ana kadar ebe ilgileniyor en son doktor gelip bebeği çıkarıyor yani son ıkınmalarda bunun için ben fazla para vermek istemiyorum oradaki ebeleri araştırıp hangisini dikişi iyi hangisi daha ilgili öğrenip o şekilde ilerleyebilirsiniz. Devlet için de benim şahsi fikrim bir an önce işimiz bitsin diye ebelerin çok sabırsız ve ukala davrandıklarını düşünüyorum sancı odasında tek başına bir sürü sancı çeken kadınla beraber o anları yaşamak normal doğumun doğasına aykırı bir durum bence onları gördükçe daha da stres olursun en son 3-4 sene önce bir tanıdığımız bu şekilde tek başına kaldı yanına kimseyi almadılar içerde açıklığın yok diyip sezeryana ikna etmeye çalıştılar ama Dışarda biz sorduğumuzda 4-5 cm açıklığa geldiğini söylemişlerdi geceye denk geldiği için uğraşmak istemediler ve sezeryana aldılar bunu gördüğüm için ben en baştan beri özele gidiyorum para yerine gelir ama o günler bit daha gelmez bebeğim kadar kendimi de önemsiyorum 🤷🏼♀️🫠