niiiii Hayır bende bu 3. Doğumum diğer ikisi de özelde oldu buda özel hastanede olacak. 46 bin TL’ye anlaştık. 20 binini peşin ödedim, doğum paketi aldım. Kalan 26 bin TL’yi doğum sırasında ödeyeceğim ve kendi doktorum olacak. Sadece mesai dışı gelirse ya da doktor hastanede olmazsa, doğum sırasında ekstra 10.500 TL fark var. Yani fiyat konusu ebenin durumu ile alakalı değil. Ben de ilk defa böyle bir şey duyuyorum açıkçası.