irmairma ulkusblog doktorunuza danışın gebelik kolestazı diye bir şey var umarım ondan değildir, genelde göbek falan kaşınır göbeğinizi kaşımayın ama yoksa çatlamaya çok müsait olur bol bol nemlendirin
gecemavisiii ulkusblog Allahım hepimizin yardımcısı olsun valla bazen zor geçiyor ama annelik bu zor meslek 😄
Elfidanur Elovee bende kaşınıyorum ve yara oldu heryerım ama benımkı bu sekılde değil daha yara gıbı oldu sıvrısınek ısırır da kasırsın yara yaparsın karnım falan heryerım yara oldu
Elfidanur Elovee ayy bılmıyorum bu magnezyum ne zaman değiştirdi suya katılıp içilenden verdi kullanıyorum 2-3 aydır dur bakayım hemen reçeteye ya Iyı dedın valla