Ben yemek konusudna şanslıyım. Eşim yemek yapmayı sever, yedirmeyi sever. Hemde çok. Temizlik konusunda biraz sıkıntılıyım. Ara sıra yardım eder. Ellerimde alerjik bir durum oluştu mesela bnm. Olduda temizlik yapamadım ev dağınık. Yardım eder, etmesede laf etmez. Misafir gelecekse evim müsait değilse getirmez. Çok şükür bu konularda sıkıntım yok. Heee gerçi bende çalışıyorum oda çalışıyor. Hamile değilkende böyleydi. Bugüne özel değil bu durumlar yani.