Kızlar merhaba. Tam anlamıyla her yönden eşinden destek alan var mı merak ediyorum. Birtek benim eşim mi anlayışsız? Bazen sıkılıyorum daha. 29. Haftamdayım ilk zamanlar düşük riskim vardı ona rağmen 1-2 kere tek evi sildi süpürdü. Onun dışında bu karnımla ben kalkıp iş yapsam elini atmaz düşünmez. Yerdeki çorabını kaldırmaz. Daha patladım bugün merhametsizsin destek olmuyorsun dedim. Herşeyi benden bekliyorsun dedim. Tavır yaptım. Sıkıldım bu duruma sizde durumlar nasıl merak ettim ? 🙄