Alyamm yap canım yap ben bakıyorum bazı gebeler sırt üstü yatıyor ve hiçbir problem olmuyor ama ben sırt üstü yatınca tansiyonum düşüyor hemen, bağlayan arkadaşa özellikle belirtiyorum ben sırt üstü yatamıyorum tansiyonum düşüyor diyorum oda beni yan yatırıyor sağolsun sende Nst ye bağlanırken ilgilenen kişiye özellikle belirt