benimbebegimm 5 haftalık hamileyim ama öğrendiğim günden beri sık sık adet olacakmış gibi ağrı yaşıyorum. Bu ağrılar olunca da panikliyorum ilk gebeliğim olduğu için… Normal mi sizlerde de oluyor muydu?
Melike3506 benimbebegimm evet normal, gebelik ilerledikçe ara ara yine ağrılar oluyor rahim büyüdüğü için
damla6565 benimbebegimm şuan bende tam 5 haftalık oldum bugün ped ile gezecem az kaldı o kadar ki âdet ağrılarım oluyor 🥲
duygunisa benimbebegimm hiç korkma benim ilk hamileliğimde de böyle olmuştu mümkün mertebe kendini yorma çok ayakta kalma bol bol istirahat edin canım hayırlı olsun Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 🤲
benimbebegimm damla6565 gozdee12 Kızlar demek ki normal bir şey hepimiz yaşadığımıza göre ☺️ içim rahatladı biraz sağolun 🩷
minikmucizem26 Evet normal o ağrılar.. ben üçüncü bebeğime hamileyim 7 hafta oldum ilk öğrendiğimde 4 hastaliktim adet ağrısı gibi kaşık ve sancın vardi suan gecti onlar ara ara cok nadir oluyor nirmal yani rahim büyüyor korkuluk bsy yok
gzmgokmen Benim de testim pozitif çıktı 4 haftalık görünüyor takvime göre ama bende de ara ara oluyor ağrılar
nursenasu27 benimbebegimm 33 hafta oldu hâlâ onun gibi sancım oluyor benimde ilk tecrübesizlik zor çok yeni olduğumuz için âdet belirtileri gibi şeyler yaşayabilirsin ilk haftalarda bilmiyordum dkh kullanıyordum âdet olacağımı sanıyordum öyle ki sancılar bulantılar vs olurdu
kubra_nal eylusssss ben de 5+3 cumartesi randevum var 6. Haftanın içinde olacağım inşallah rahat şekilde görürüm