QueenBahar_ benim 38+4 belirsizlik çok kötü bugün de yarın da bir hafta sonra da on beş gün sonra da doğum olabilir düşüncesiyle yatıp kalkıyorum 🤭pardon o bile öyle zorlaştı ki yattığım yerden kalkmak 😁 Normal doğum bekliyorum ama 1 Ocak sonrası doğsun istiyorum 😀 belirti de pek kasık ağrısı yok sadece geceleri pelvik kaslarımda ağrı oluyor ve yürüyüşüm değişiyor , ani sıcak basmaları ( gece pencereyi açıp uyuyorum , nem makinası çalıştırmadan asla uyuyamıyorum) ve wc çok sık çıkıyorum.