Gamzeee__ Havin49_ ayy ayy bi netleşse merak ediyorum erkek dedi kız dedi 1 ay sonra netleşir dedi postaladı
Havin49_ Gamzeee__ bemce özel de gitsen belli olur benim ilk çocuğu devlet 20 haftalık söyledi ikizlerimi 14 haftalık net doktor erkek dedi 28 haftalık değişmedi
Gamzeee__ Havin49_ yaaa ikizler MasaAllah hafta içi özel düşünüyorum Kuzu kontrol e 1 ay var catlarim herhalde
Gamzeee__ Havin49_ yok kuzu direk özele geçiş yapacağım zaten doğum vs devlette olacak gibi deil aşırı sıkışıklık vardı taksit kart borç şükür ocak son özele yatay geçiş yapacağım doğum vs daha yolun basindayiz
Havin49_ Gamzeee__ ben doğumu devlet de yapıcam özel sorumluluk almıyor ikiz olduğu için özele de bi kere gittim cinsiyet öğrendim daha gitöeidm şuan gittiğim eğitim araştıran gayet memnunum
Gamzeee__ Havin49_ bende tam tersi özel düşünüyorum ilk çocukda özeldi haksızlık olmasın;) ikisi erkek mi harici bebis varmi
Havin49_ Gamzeee__ benim ilk de devletti Buda ikiz oldjgu için özel risk almıyor yine devlet olcak evet Cnm bi oğlum daha var ikizler de erkek