amphitrittee biraz erkenden inandirmissiniz kendinizi sanki ondan mı bu kadar şok oldunuz 🙊🙈 valla doktorum 13+4 de cinsiyeti dedi. İnanmadım. Daha küçüktür dedim. 19. Haftada Tekrar dedi yine bekliyeyim dedim. 21. Haftada başka doktorda aynısını dedi hele dur 25. Haftayı bekliyeyim dedim sjsjsjsj ,🤣🤣 yani salı günü muanem var o zamanda aynı cinsiyeti derse herhalde değişmez derim. Yani kendimi hiç kaptirmadim. Bide kimseye demedim netleşsin sonra derim dedim. 😂😂 Siz çok küçükken kaptırmışsiniz 🙈🙈 hayırlısı olsun sağlıkla gelsin minnoş 🦋❤️