ilkiminannesi Hiçbir şey yapasim yok. Dondurulmuş iki embriyom var. Koydursam koydururum onu da yapasim yok. Şu an devlette rapor çıkarma ile uğraşıyorum. Ramazan ayı araya girdiği için seviniyorum desem yeri. Taa ki bayram bitene kadar hiçbir şey yapasim yok. Zira yorgunum. Tüp bebek ile sonuç elde edilse bile ilaçlar yorucu. Kısacası yorgunum. Doğal yoldan olsa..Keşke demek de istemiyorum. İşte öyle bir şey.