Aysesare Yasemincifci yiyorum bu haftaya kadar da baya tükettim diyebilirim çok şükür sıkıntı olmadı diyebilirim 😊 37+5teyim bu arada
AnlatmayaGerekYok Yasemincifci bende yiyorum bir oturuşta hepsini ben yiyorum 31 haftalığım canım çekiyor valla
Nil_19 Aysesare Rahim kaslarını gevşetiyormuş diye duydum gebeliğin son haftalarında doğumu kolaylaştırsın diye yiyorlarmış. Bende korkumdan yiyemedim hiç çok severim halbuki🙍🏼♀️
Yasemincifci Sedefbaq Ananasın içinde bulunan bromelain,rahimi güçsüzleştirerek, erken doğum sancısı çekmenize sebep olabilir. Bu yüzden hamileliğin ilk üç ayında ananastan uzak durmanız tavsiye edilir. Doğum sürecini kusaltıyırmuş açıp okursan görürsün
ZhrSn Sedefbaq ananas aksine çok yararlı ama fazla tüketmemek gerekiyor şeker oranı yüksek olduğu için gebelik şekerine neden olabilirmiş o yüzden kontrollü tüketmek gerekiyor
Aysesare Nil_19 kaçıncı haftadasın 😊 kıyamam ya seviyormussun bide herşeyin azı iyi, hep öyle yaptım ben. Hamburger de yedim salam sucukta abartmadan yenebileceğini düşünüyorum
Nesrinkrdnz1 Nil_19 ben ikizlere hamileyim 35. Haftadayım en çok yediğim meyve ananas zararı olduğunu sanmıyorum doktorum öyle sıkılmış meyve suyu yasakladı şeker fazla olduğundan birde meyveyi gündüz yiyorum
Tugba2626 ncbkyaa muz kaşar vsvs bunları herkes kilo aldırsın diye yiyor sende ye ama abartma sırf kiloya gitsin diye uğraşma aslında sebze meyve balık et bakliyat ye . Mevsim sebzeleri meyveleri bolca tüket süt iç süt olmazsa yoğurt ye hepsinin vitamini farklı hepsinden almaya çalış
Nil_19 Aysesare 18 oldum canım😊 düşük riskimde vardı yeni yeni toparladı o yüzden ben biraz daha uzak dursam iyi olacak😃
Aysesare Nil_19 maşallah ♥️ rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊😊 ilerleyen haftalar da güzel güzel yersin 😂😂