Annesii66 Halista yaa hahahaha çok güldüm son yazdığınıza ya😂😂😂 amin inşallah çok teşekkür ederim 🥰🫶🏻 evet hiç onu düşünmedim heralde bende görsem bayılırım o anı 😂
annekiz6141 Annesii66 benimde ikinci sezaryenim olucak haziran sonu 😅 ben korkmuyorum ya ilki güzel gecmisti 15 güne toparlandım 2. Daha kolay olur diye düşünüyorum 🙊😅
Annesii66 annekiz6141 ben ilkinde çok hızlı toparlandım sonrası korkutmuyor ki beni ameliyat korkutuyor 1 haftaya normale dönmüştüm😂 benimde başlarda birşey yoktu zaman yaklaştıkça korku oldu valla 😂
Kaderyusuf Annesii66 benim bebiş durmadı geldi dün akşam 1 hafta erken geldi elendim yani korktuğum gibi olmadı daha sakin bilerek girdim ameliyat esnası fena değildi açıkçası biraz ağrılar zorluyor sadece . Umarım sizde sağ sağlım kavuşursunuz.🥰
Annesii66 Kaderyusuf yaaa🥲 ne güzel çok sevindim sağlıkla mutlulukla büyütün bebeğinizi inşallah darısı bizlere❤️