Annesii66 Benim de 6 Ocak’ta sezaryen olacak, eğer beklerse. 😂 Korku var ama doğurmaktan veya ameliyattan korkmuyorum. Neden korktuğumu da bilmiyorum. Sancım çıktı, iki gün evvel alıyorlardı neredeyse. Bildiğim bütün duaları okudum, hazır değilim diye. Umarım hızlıca toparlanırız.