Kızlar bilen cevaplayabilir mi acaba. Geçen ay kimyasal geçirdim kanamayla attı kendi normalde hep döngüm düzenliydi bu ayda korunmadık hiç ovulasyon takibi de yapmadım ama yumurtlamaya yakın tarihleri değerlendirdik bide 14 Aralık akşam kaşık ağrım oldu yumurtlama ağrısı onu da değerlendirdik döngüme göre 28 Aralık da adet olmam lazımdı olmadım bugün de olmadım ama 2-3 gündür sadece özel bölgede adet hissi var ama gelen giden yok test de yapmadım negatif görürüm diye