melike__41 Kızlar merhaba ben dün sabah bu erken gebelik testini yaptım böyle çıkınca gidip kan verdim beta Hcg 7.1 çıktı doktor pozitif ama çok erken iki gün sonra tekrar ver dedi
melekmom34 melike__41 ikinci çizgi çok silik.var gibi degerinizde çok anlamlandiramadim iki gün sonra yükselirse vardr ama sağlıklı bı yükselme
yascdem melike__41 bende 7.3 ile öğrendim canm adete 2 gün vardı sonra 2 günde bir hep aynı yere test verdim takip ettim şimdi 13 haftlığız çok silikti benimde böyle
melike__41 melekmom34 Bu testi de bu sabah yaptım dünki teste göre daha belirgin çıktı tabi ben daha rahat görüyorum kamerada pek çıkmıyor dünkine göre daha çabuk ve belirgin çıktı
melike__41 busrax_ evet 18 aralıkta pik oldu 19 aralıkta silikleşti çatladı Dpo 9 da silik çizgiyle öğrendim dün beta 7.1 di
melike__41 yascdem Kubra381 Deletedmom_878 busrax_ Kızlar bugün böyle çıktı sanırım hormon yükseliyor değil mi
melike__41 Deletedmom_878 benim ilk gebeliğim çok iyi ilerliyordu hormon artışı çok güzeldi 3 aylıkken ben trafik kazası geçirdim 1 hafta sonra kalbi durdu bebeğimin
melike__41 yascdem 7.3 ten sonra nasıl yükselme oldu bilgi vereblilir misin keseyi kalp atışını felan kaç Hcg yada kaçıncı haftada gördün
yascdem melike__41 ben önce 2 kat arttımı diye kontrol ettim 800 ü geçince takibi bıraktım zaten 4 kere kan verdim. 8. Haftada kalp atışı duyduk 5. Haftada kese gözüktü. Doktorlar 1500 ü geçince kese gözükür demişlerdi ben 5 haftayı bitirince gittim
melike__41 Deletedmom_878 Kubra381 Amin inşallah teşekkür ederim yarın tekrar kan vericem yükselme nasıl olmuş diye
melike__41 Deletedmom_878 gunes111 yascdem Kubra381 Kızlar cumartesi kan vermiştim 7.1 çıkmıştı bugün tekrar verdim 32 çıktı
gunes111 yascdem Ovalasyonuhu nasıl takip ettiğini söylermisin pik olduktan sonra hangi günleri değerlendirdiniz
yascdem melike__41 artmış olduğu için koyulaşma olabilir canm ama ne kadar arttığıda önemli bu süreçte kanla takibin daha doğru olacaktır