Birisiii282828 iremhuma Onu bilmiyorum.Doğumdan sonra doktor harketlerine tepkilerine baktı herşeyi normal dedi bir ay sonra tekrar göreceğim dedi 10 gün sonra tekrar götüreceğiz o zaman belli olur galiba
silagezgin Merhaba ben 17+5 im doktor 4 mm beyin de kist ve hafif bağırsak parlaklılığı gördü sonradan geçtiğini söylediler daha önce yaşayan varmı başka hiçbir anormal birşey yok