Fatmanurduru Çok sevindim 🥹İnşallah doğuma kadar hiçbirşey kalmaz 🤲🏻🤲🏻bende bugün gittim bana da yanlış ölçmüşler dedi 17mm olsa beyninin yarını kaplamış olması lazımdı dedi kendi ölçtü 11mm çıktı çok önemli değil dedi beynine takılma inşallah söylediği gibidir🤲🏻🤲🏻Ama böbreği ciddi dedi genişleme değil kist varmış genetik olabilir artık doğunca anlayacağız sağlıklı mı olur yada olmaz net birşey söyleyemem dedi.bende bir gün sonra 35 olacağım bide erken doğum önerdi kist daha çok büyümesin diye